...di sini bermula segalanya...

my life as a doctor-to-be..

Saturday, March 26, 2011

.: chaegilchuka hamnida :.

ohhhhh hohoho happy nye hari ini
26 mac setiap tahun saya memang happy
hehe
kenapa?sebab tanggal ini lah saya di lahirkan
:))
mak cakap kul 7.15 am saya lahir
terima kasih mak mengandungkan saya selama 9 bulan dan menempuh keperitan sakit beranak yang hanya mak dan Allah yang tahu..:)

tahun ini saya rasa the best birthday ever lah!
sebabbbb...
kawan2 especially housemate2 nurhanisah,nurul aiman,nurtilawati n normadihah buat surprise party kat jatos!
omjayyy!shopping complex tuh...
diorang pesan kek eskrem kat abang kedai n abang tuh ciap delivery ag..hohoho
dah la kat food court..sume orang pandang kot dari abang tuh kuar kedai dier sampai kat meja kitorang
terharunyeee..T__T
then berkumandang la lagu fofuler birthday dari mulut2 housemate2ku yang comey2 ini..hiks

hadiah yang diorang kasi pon best tahap gaban la!
cam taw2 je aqis nak apa kan
beg,sepit rambut,cekak rambut,glove,blaus made in korea ag,jam tangan n glove
perghhhhh~~~
terima kasih kawan2ku yang tak terhingga dariku yang kerdil ini..agagaga

dan dan yang ag syiokkk nye tepat jam 7.15am mesia mak n abah call
ohhh terharu skali ag..sob3T__T
2 insan teristimewa ini menyanyikan lagu birthday untuk anak mereka yang di perantauan nih
abang mar pon nyanyi sama..kalo x salah dengar suara la..haha
terima kasih mak abah n adik-beradik ku
i lap u all very strong lah!

>__<

No comments:

Post a Comment